to spółka powołana do życia w 2001 roku na mocy porozumienia zawartego przez 17 Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia, w celu ich reprezentacji na rynku ogólnopolskim oraz ponadregionalnym.

Audytorium17 to przedstawiciel nie tylko 17-stu Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia w dziedzinie zakupu czasu reklamowego i planowania kampanii reklamowych, ale także 6-ciu wyspecjalizowanych programów lokalnych, tzw. anten miejskich.

Regionalne Rozgłośnie Polskiego Radia, jako grupa radiowa, mają zasięg ogólnopolski, zachowując cały czas swój indywidualny, regionalny charakter. Blisko 100 nadajników naziemnych (FM) stacji regionalnych ulokowane w całej Polsce zapewniają najlepszy radiowy zasięg techniczny. Regionalne Rozgłośnie obejmują swoim zasięgiem, nie tylko region, w którym nadają, lecz również część terytorium województw ościennych, dodatkowo zwiększając zasięgi. Audytorium17 trafia do ponad 36 milionów Polaków.

Dlaczego my

  • Jesteśmy znakomitym narzędziem komunikacji zarówno poprzez kampanie  ogólnopolskie jak i ponadregionalne (np. emitowane tylko w Polsce południowej lub wybranych indywidualnie regionach).
  • Budujemy wymagane zasięgi, zróżnicowane w zależności od regionu. 
  • Mamy niskie koszty dotarcia.
  • Szeroka i różnorodna oferta programowa Rozgłośni Regionalnych, bardzo dobrze przekłada się na wysoką słuchalność bloków reklamowych.
  • Jesteśmy najbardziej efektywnym kosztowo medium. SPRAWDŹ NAS!
  • Rozgłośnie Regionalne mają od lat wiernych i lojalnych słuchaczy.
  • Słuchowiska, reportaże, koncerty to programy, których jest na naszych antenach najwięcej. 

 

      POLITYKA PRYWATNOŚCI A17